Porównywarka falowników

Forum falowników

 www.falowniki.info

Odpowiedzią na to pytanie są energooszczędne mechatroniczne systemy napędowe SEW-Eurodrive. Poprzez połączenie mechaniki, elektroniki i elektrotechniki otrzymujemy zaawansowane systemy mechatroniczne, które gwarantują redukcję TCO (Całkowitych Kosztów Posiadania), w tym kosztów energii, czasu uruchomienia etc.

Nowe mechatroniczne rozwiązanie SEW-Eurodrive: Silnik elektroniczny z serii DRC. Silnik synchroniczny z wirnikiem z magnesami trwałymi oraz zintegrowaną elektroniką, w klasie sprawności IE4 i z oszczędnością energii aż do 50% - to w skrócie charakterystyka nowego silnika elektronicznego z serii DRC firmy SEW-Eurodrive. Silnik serii DRC uzupełnia portfolio produktów mechatronicznego systemu napędowego jako wyjątkowo elastyczne rozwiązanie, które umożliwia montaż z różnego typu przekładniami.

Silnik może być montowany bezpośrednio do przekładni walcowych, płaskich i walcowo-stożkowych za pomocą kołnierza oraz zębnika.
Silnik elektroniczny z serii DRC to optymalne i efektywne rozwiązanie dla napędów przenośników taśmowych, łańcuchowych oraz innych. Możliwość wyposażenia silnika DRC w opcjonalny hamulec umożliwia zastosowanie go również w układach wznoszących i windach.

Silnik DRC sterowany elektronicznie o klasie sprawności IE4 dostępny jest w wielkościach 1, 2, 3 i 4.

W ostatnim czasie firma SEW-Eurodrive uzupełniła swoje portfolio silników DRC sterowanych elektronicznie o wielkości DRC..3 i DRC.4. Nowe silniki, o mocy równej 3 i 4 kW, umożliwiają teraz efektywną realizację kompletnych modułowych systemów transportu materiałów z wykorzystaniem napędów mechatronicznych z rodziny produktów MOYIGEAR8/ DRC. We wszystkich aplikacjach, począwszy od prostych operacji transportu materiałów aż do złożonego pozycjonowania, gwarantowane jest przy pracy ciągłej uzyskanie mocy do 4 kW. Tak jak pozostałe silniki tej serii, dwie nowe wielkości oferują przeciążalność wynoszącą do 190% (dla DRC..4) lub 250% (dla DRC..3). Pozwala to na projektowanie rozwiązań napędowych nie tylko spełniających wymagania konkretnych zastosowań, lecz również energooszczędnych, nawet w przypadku aplikacji o wysokich dynamikach przemieszczeń.

Seria silników DRC umożliwia tworzenie napędów wykorzystujących zdecentralizowaną, zintegrowaną z silnikiem elektronikę w wielu dostępnych opcjach sterowania i wariantach połączeń. Silniki DRC sterowane elektronicznie mogą być łączone z przekładniami SEW serii 7, jak również z przekładniami walcowo-stożkowymi o wielkościach K..19 i K..29. Typowe zastosowania silników serii DRC obejmują aplikacje poziomego i pionowego transportu materiałów w trybie ciągłym oraz zdecentralizowane aplikacje pozycjonowania.


WebSystem  tel. 048 383.01.44   | wortal-> www.falowniki.pl | forum-> www.falowniki.info | porównaj-> www.falowniki.com.pl

Warto zobaczyć

Giełda falowników

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW EVF9335-EVV030

Więcej…

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Więcej…

Softstart eTran 11kW SET500-11

Softstart eTran 11kW SET500-11 

Więcej…

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Więcej…
dobór falowniki Wortal napędów energoelektronicznych www.falowniki.pi . Napędy energoelektroniczne do regulacji prędkości obrotowej silników elektrycznych.

Copyright © 2010 www.falowniki.pl