Forum falowników

 www.falowniki.info

Lenze - SMD 1faz. z CANOpen i filtrem

status przyczyna sposób usunięcia
np. 50 0 aktualna częstotliwość wyjściowa napęd pracuje bez zakłóceń  
OFF Stop (wyjścia U, V, W zablokowane) sygnał LOW na zacisku 28 Ustawić zacisk 28 na HIGH
Inh Blokada (wyjścia U,V,W zablokowane) kontroler jest ustawiony dla zdalnej klawiatury lub łącza szeregowego (zobacz C01) Uruchom przemiennik przez CAN open (dla wersji zCAN) Uruchom przemiennik przez zdalną klawiaturę lub łącze szeregowe
StP Częstotliwość wyjściowa = 0 Hz (wyjścia U, V, W zablokowane) wartość zadana = 0 Hz (C31=0) Wprowadzić wartość zadaną
Ouickstop uaktywniony za pomocą wejścia cyfrowego lub łącza szeregowego Wyłączyć Ouickstop
br Aktywne hamowanie prądem stałym hamowanie prądem stałym uruchomione:
• za pomocą wejścia cyfrowego
• automatycznie
Wyłączyć hamowanie prądem stałym
• wejście cyfrowe = LOW
• automatycznie, jeśli minął czas utrzymania c06
CL Osiągnięto limit prądowy przeciążenie, które można wyregulować Automatycznie (patrz C22)
LU Za niskie napięcie na szynie DC za niskie napięcie zasilania Sprawdzić napięcie zasilania
dEC za wysokie napięcie na szynie DC podczas zwalniania (ostrzeżenie) za krótki czas zwalniania (C13, c03) Automatycznie, jeśli za wysokie napięcie < 1 s, 0U - jeśli za wysokie napięcie > 1 s
nEd brak dostępu do kodu zmiana możliwa tylko przy zablokowanym przemienniku w OFF lub Inh Ustaw zacisk 28 na LOW lub zablokuj przez łącze szeregowe
rC Zdalna klawiatura aktywna Usiłowanie użycia przycisków na froncie przemiennika częstotliwości Przyciski na froncie przemiennika są niedostępne, gdy zdalna klawiatura jest aktywna

usterka przyczyna sposób usunięcia*
cF Niepoprawione dane na EPM Niepoprawne dane dla przemiennika • użyć EPM z ważnymi danymi
• wprowadzić ustawienia Lenze, zobacz (C02)
CF błąd w danych  
GF dane OEM niepoprawne  
FI usterka w EPM brak lub usterka EPM Odłączyć przemiennik od zasilania i wymienić EPM
CFG wejścia cyfrowe nie jednoznacznie przyporządkowane E1 ... E3 mają przyporządkowane takie same sygnały cyfrowe Każdy sygnał cyfrowy należy użyć tylko jeden raz
używać tylko „UP" lub „DOWN" Do drugiego zacisku należy przyporządkować brakujący syqnał cyfrowy
dF błąd hamowania dynamicznego rezystory hamujące są przegrzane Wydłużyć czas hamowania
EEr zewnętrzna usterka wejście cyfrowe „TRIP-Sef jest uaktywnione Usunąć zewnętrzną usterkę
F2..F0 wewnętrzny błąd   Konieczna konsultacja z Lenze
FC3 Błąd komunikacji RS lub CAN przekroczenie czasu transmisji Sprawdź połączenia łącza szeregowego lub CAN, dla CAN sprawdź h48 i wydłuż czas nawiązania łączności
FC5 Błąd komunikacji RS lub CAN brak połączenia z łączem szeregowym lub CAN Wykonaj restart Can (h58), zresetuj przemiennik, skontaktuj się z Lenze.
JF Błąd zdalnej klawiatury odłączona zdalna klawiatura Sprawdź połączenia zdalnej klawiatury
LC Zablokowany automatyczny start c42 = 0 Zmiana poziomu sygnału LOW-HIGH na zacisku 28
OCI Zwarcie lub przeciążenie zwarcie Należy znaleźć przyczynę zwarcia; skontrolować przewód silnikowy
pojemnościowy prąd ładowania przewodu silnikowego za wysoki Zastosować krótszy lub o mniejszej pojemności kabel silnikowy
ustawiono za krótki czas przyspieszania (C12, c01) • wydłużyć czas przyspieszania
• sprawdzić prawidłowość doboru napędu
uszkodzony przewód silnikowy Skontrolować okablowanie
zwarcie międzyzwojowe w silniku Skontrolować silnik
częste i zbyt dłuqie przeciążenia Sprawdzić prawidłowość doboru napędu
OC2 doziemienie faza silnika ma doziemienie Skontrolować silnik/przewód silnikowy
pojemnościowy prąd ładowania przewodu silnikoweqo za wysoki Zastosować krótszy/o mniejszej pojemności kabel silnikowy
0C6 przeciążenie silnika (przeciążenie I2 x t) silnik przeciążony termicznie na skutek np.:
• niedopuszczalnego prądu ciągłego
• częste lub zbyt dłuqie przyspieszanie
• sprawdzić prawidłowość doboru napędu
• skontrolować ustawienie c20
OH przekroczenie temperatury w regulatorze napędu za ciepło wewnątrz przemiennika częstotliwości • zmniejszyć obciążenie przemiennika
• polepszyć chłodzenie
OU za wysokie napięcie na szynie DC za wysokie napięcie zasilania Skontrolować napięcie zasilania
za krótki czas zwalniania lub silnik w trybie generatorowym Wydłużyć czas zwalniania lub użyć opcji dynamicznego hamowania
prąd upływu po stronie silnika Skontrolować silnik/przewód silnikowy (odłączyć silnik od regulatora napędu)
rSt Błąd przy (Auto-TRIP-Reset) ponad 8 komunikatów błędu w ciągu 10 minut -w trybie automatycznego kasowania błędu W zależności od komunikatu błędu
SdS Utrata sygnału zadawania 4-20mA sygnał 4-20 mA jest poniżej 2 mA (C34 = 4) Sprawdź sygnał/połączenie przewodów
SF brak jednej fazy faza odłączona Sprawdź zasilanie
* Napęd można ponownie uruchomić po skasowaniu komunikatu błędu: patrz c70!


WebSystem  tel. 048 383.01.44   | wortal-> www.falowniki.pl | forum-> www.falowniki.info | porównaj-> www.falowniki.com.pl

Warto zobaczyć

Giełda falowników

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW EVF9335-EVV030

Więcej…

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Więcej…

Softstart eTran 11kW SET500-11

Softstart eTran 11kW SET500-11 

Więcej…

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Więcej…
dobór falowniki Wortal napędów energoelektronicznych www.falowniki.pi . Napędy energoelektroniczne do regulacji prędkości obrotowej silników elektrycznych.

Copyright © 2010 www.falowniki.pl