Pozycja | 1-fazowe klasy 200V | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Typ modelu JX- | AB002 | AB004 | AB007 | AB015 | AB022 | |
Maksymalna moc podłączanego silnika *1 | kW | 0,2 | 0,4 | 0,7 | 1,5 | 2,2 |
HP | 1/4 | 1/2 | 1 | 2 | 3 | |
Moc pozorna (kVA) | 200V | 0,4 | 0,9 | 1,3 | 2,4 | 3,4 |
240V | 0,5 | 1,0 | 1,6 | 2,9 | 4,1 | |
Znamionowe napięcie zasilania | 1-fazowe: 200V-15% do 240V+10% 50/60 Hz ±5% | |||||
Wbudowany filtr EMC | Filtr EMC (EN61800-3 kategoria C1) Modela bez wbudowanego filtra są również dostępne | |||||
Znamionowy prąd wejściowy (A) | 1,8 | 3,4 | 5,2 | 9,3 | 13,0 | |
Znamionowe napięcie wyjściowe *2 | 3-fazowe: 200 do 240V (proporcjonalne do napięcia zasilania) | |||||
Znamionowy prąd wyjściowy (A) | 1,4 | 2,6 | 4,0 | 7,1 | 10,0 | |
Waga | 0,8 | 0,9 | 1,5 | 2,3 | 2,4 | |
Metoda chłodzenia falownika | Chłodzenie naturalne | Wentylator wymuszający przepływ powietrza | ||||
Hamowanie przybliżo ny moment w % znamion owego | Przy ustawionym krótkim czasie zatrzymywania ze zjawiskiem pracy prądnicowej silnika*3 | Około 50% | Od około 20% do 40% | |||
Hamowanie napięciem DC | zależne od częstotliwości od której następuje hamowanie, siły hamowania oraz czasu hamowania |
*1- Moc silnika odpowiednia standardom 3-fazowych silników. W przypadku, kiedy wykorzystujesz silniki niestandardowe powinieneś dobierać falownik na prąd znamionowy silnika.
*2- Napięcie wyjściowe falownika zmniejsza się ze spadkiem napięcia zasilającego. Napięcie wyjściowe nigdy nie przekroczy wartości napięcia zasilającego.
*3- Moment hamujący to wartość średnia momentu hamowania przy najkrótszym czasie hamowania (zatrzymywanie od 50 Hz). To nie jest wartość ciągła tylko chwilowa - czyli nie w całym czasie hamowania jest taki moment. Moment hamujący zmniejszy się jeŜeli będzie przeprowadzane hamowanie od częstotliwości wyŜszej niŜ 50 Hz. W przypadku potrzeb uzyskania krótszych czasów hamowania - zastosuj jednostkę hamującą z rezystorem hamującym rezystor hamujący. Jednostka hamująca powinna być instalowana jedynie w przypadku konieczności skrócenia czasu hamowania.