Forum falowników

 www.falowniki.info

Nr Błąd o. Opis Przeciwdziałania
F2 Auxiliary Input © Otwarta blokada wejścia 1 Sprawdzić przewody zdalne.
  (Wejście pomocnicze)   pomocniczego. 2 Szukać świadomego błędu programowania komunikacji.
F3 Power Loss (Brak zasilania) S Napięcie szyny DC jest mniejsze niż 85% wartości nominalnej. 1 Skontrolować napięcie AC linii zasilania lub szukać jej przerwania. 2. Sprawdzić bezpieczniki wejścia.
F4 UnderVoltage (Niskie napięcie) (!) Napięcie szyny DC spadło poniżej wartości minimalnej. Skontrolować napięcie AC linii zasilania lub szukać jej przerwania.
F5 OverVoltage (Za wysokie napięcie) (!) Napięcie szyny DC przekracza wartość maksymalną. Kontrolować napięcie AC lub przepięcia w linii zasilania. Przepięcia szyny mogą być generowane przez silnik. Zwiększyć czas zwalniania (decel) lub zainstalować opcję hamulca dynamicznego.
F6 Motor Stalled (Utknięcie silnika) (!) Przemiennik nie może poruszać silnika. Zwiększyć P109 i/ lub A402 łAccel Time xj lub zmniejszyć obciążenie, aby prąd wyjścia przemiennika nie przekraczał wartości nastawionej dla parametru A44 I ICurrent Limitl.
F7 Motor Overload (Przeciążenie silnika) (!) Wewnętrzne wyłączenie elektroniczne z powodu przeciążenia. 1 Silnik jest nadmiernie obciążony. Zmniejszyć obciążenie, aby prąd wyjścia przemiennika nie przekracza wartości nastawionej dla parametru P103 [Motor OL Currentj. 2. Przeanalizować nastawienie A453 [Boost Selectj.
F8 Heatsink OvrTmp (Za wysoka temperatura radiatora) (1) Temperatura radiatora przekracza nastawioną wartość. 1. Sprawdzić, czy żeberka radiatora nie są zasłonięte lub brudne. Skontrolować, czy temp. otoczenia nie przekracza 4013 dla i instalacji Typ 1 IP 30/ NEMA 1/UL lub 50=C dla instalacji Typ otwarty IP 20. 2. Sprawdzić wentylator.
F12  HW OverCurrent (Prąd przekracza ograniczenie sprzętowe) (2 Prąd wyjściowy przemiennika przekracza sprzętowe ograniczenie prądu. Sprawdzić zaprogramowanie. Sprawdzić nadmierne obciążenie, prawidłowość nastawienia A453 [Boost Selectj. zbyt wysokie nastawienie napięcia hamulca DC lub inne przyczyny za dużego prądu
F13 Ground Fault (Błąd uziemienia)   Wykryto upływ do ziemi prądu na jednym, lub więcej, zacisku wyjścia przemiennika. Sprawdzić silnik i połączenia zewnętrzne zacisków wyjścia przemiennika, co do zwarcia z ziemią.
F33 Auto Rstrt Tries (Próby automatycznego wznowienia pracy' @ Przemenn k bezsku:ecznie próbował zresetować bład i podjąć pracę, ilość razy zaprogramowana w A4;! [Auto Rstrt Tries]. Usunąć przyczynę błędu i ręcznie skasować jego sygnalizację.
F38 F39 Phase U to Gnd (Zwarcie fazy U do ziemij Phase V to Gnd (Zwarcie fazy V dc I ziemi) © Wykryty został btąd zwarcia podanej fazy do ziemi, między przemiennikiem i silnikiem. 1. Sprawdzić połączenia przewodów między przemiennikiem i silnikiem. 2. Sprawdzić zwarcie do ziemi fazy silnika. 3. Wymienić przemiennik, jeżeli błędu nie da się skasować.
F40 Phase W to Gnd (Zwarcie fazy W do ziemi)  
F41 Phase UV Short (Zwarcie faz UV)     1. Sprawdzić, czy me ma zwarcia między zaciskami wyjścia
F42 Phase UW Shor: (Zwarcie faz UW)   Wykryty został nadmierny prąd między podanymi zaciskami wyjścia. przemiennika lub silnika. 2. Wymienić przemiennik, jeżeli
F43 Phase VW Short (Zwarcie fazVW)   błędu nie da się skasować.
F48 Params Defaulted (Parametry domyślne)   Przemiennik odebrał polecenie wpisania wartości domyślnych do EEPROM. 1. Skasować błąd lub wyłączyć i włączyć zasilanie przemiennika 2. Poprawnie zaprogramować parametry przemiennika.
F63 SW OverCurrent (Przekroczenie zaoroaram. prądu) © Przekroczenie zaprogramowanej wartości A448 [SW CurrentTrip]. Sprawdzić warunki obciążenia i nastawienieA448 [SW CurrentTrip].
F64 Drive Overload © Przekroczenie 150% obciążenia Zmniejszyć obciążenie lub wydłużyć
  (Przeciążenie przemiennika)   znamionowego przemiennika przez 1 min. lub 200% przez 3 s. Accel Time (czas przyspieszania).
F70 Power Unit (Jednostka zasilania) © Wykryty został btąd w sekcji zasilania przemiennika. 1. Wyłączyć i włączyć zasilanie. 2. Wymienić przemiennik, jeżeli błędu nie da się skasować
F71 Net Loss (Brak łączności z siecią)   Uszkodzenie w sieci komunikacji. 1. Wyłączyć i włączyć zasilanie. 2. Sprawdzić przewody komunikacji. 3. Sprawdzić nastawienia adaptera sieci. 4. Sprawdzić stan sieci zewnętrznej.
F31 Comm Loss (Utrata sygnału komunikacji) © Port RS485 (DSI) wstrzymał komunikację. 1. Jeżeli nie odłączono świadomie adaptera - sprawdzić przewody portu. Wymienić przewody, ekspander portu, adaptery, a jeśli trzeba - cały przemiennik. 2. Sprawdzić połączenie. 3. Sprawdzić, czy adapter nie zosta! świadomie odłączony. 4. Wyłączyć użycie C304 [Comm Loss Action].
F100 Parameter Checksum (Suma kontrolna © Odczytana z pamięci suma kontrolna nie zgadza się z obliczoną suma kontrolną. Nastawić Pi 12 [Reset To Defalts] na opcję 1 "Reset Defaults".
F122 l/O Board Fail (Uszkodzona płyta l/O) © Wykryty został błąd w sekcji sterowania przemiennika i l/O. 1. Wyłączyć i włączyć zasilanie 2. Wymienić przemiennik, jeżeli błędu nie da się skasować.


WebSystem  tel. 048 383.01.44   | wortal-> www.falowniki.pl | forum-> www.falowniki.info | porównaj-> www.falowniki.com.pl

Warto zobaczyć

Giełda falowników

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW EVF9335-EVV030

Więcej…

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Więcej…

Softstart eTran 11kW SET500-11

Softstart eTran 11kW SET500-11 

Więcej…

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Więcej…
dobór falowniki Wortal napędów energoelektronicznych www.falowniki.pi . Napędy energoelektroniczne do regulacji prędkości obrotowej silników elektrycznych.

Copyright © 2010 www.falowniki.pl