Akcesoria i opcje
|
|||
Oprogramowanie MOVITOOLS® MotionStudio
|
MOVITOOLS® MotionStudio jest pakietem oprogramowania, dzięki któremu można komfortowo uruchamiać, parametryzować i diagnozować przetwornice częstotliwości MOVITRAC® B i falowniki MOVIDRIVE® MDX60/61B.
|
||
Urządzenie do zwrotu energii do sieci MDR60A
|
Dzięki urządzeniu do zwrotu energii do sieci MDR60A można zasilać wiele urządzeń poprzez centralne przyłącze sieciowe. W trybie pracy generatorowej, moc odprowadzana jest z powrotem do sieci. Zastosowanie urządzenia MDR60A pozwala na zaoszczędzenie energii i nakładu pracy przy instalacji.
|
||
Rezystory hamujące typu BW
|
W przypadku pracy generatorowej silnika (hamowanie) należy użyć odpowiednich rezystorów hamujących do falowników MOVITRAC® B i MOVIDRIVE® MDX60/61B– pozwalają one pochłonąć zwracaną energię przez silnik. Zintegrowany czujnik temperatury zabezpiecza opornik bez konieczności stosowania zewnętrznej funkcji nadzoru.
|
||
Dławiki sieciowe typu ND
|
Dławiki sieciowe typu ND zwiększają ochronę przepięciową przetwornic. Jest to ważna cecha w trudnych sieciach przemysłowych, szczególnie wtedy, gdy przetwornica zainstalowana jest w pobliżu transformatora zasilania sieciowego.
|
||
Filtr sieciowy typu NF
|
Do wykonania instalacji odpowiadającej wymaganiom EMC zgodnej z normą EN 55011 dostępne są filtry sieciowe NF, powstrzymują one emisję zakłóceń po stronie sieci z przetwornic. Dzięki tym filtrom sieciowym po stronie sieci zachowywana jest klasa wartości granicznych B.
|
||
Dławiki wyjściowe typu HD
|
Dławiki wyjściowe typu HD powstrzymują emisję zakłóceń nieekranowanych kabli silnika. W instalacji zgodnej z EMC po stronie silnika uzyskiwana jest tym samym klasa wartości granicznych B zgodnie z normą EN 55011. W odniesieniu do instalacji zgodnej z EMC dławiki wyjściowe stanowią tym samym alternatywę dla ekranowanego przewodu silnika.
|
||
Dławiki wyjściowe typu HF
|
Dławiki wyjściowe typu HF są filtrami sinusowymi do wygładzania napięcia wyjściowego przetwornic. Filtry wyjściowe są stosowane w napędach zespołowych, aby powstrzymywać wymianę ładunków elektrycznych w kablach silnika i w przypadku długich kabli, aby zapobiegać szczytom napięciowym.
|