Pozycja | 3-fazowe klasy 400V | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Typ modelu JX- | A4004 | A4007 | A4015 | A4022 | A4040 | A4055 | A4075 | |
Maksymalna moc podłączanego silnika *2 | kW | 0,4 | 0,7 | 1,5 | 2,2 | 4,0 | 5,5 | 7,5 |
HP | 1/2 | 1 | 2 | 3 | 5 | 7,5 | 10 | |
Moc pozorna (kVA) | 380V | 0,9 | 1,6 | 2,5 | 3,6 | 5,6 | 8,5 | 10,5 |
400V | 1,2 | 2,0 | 3,1 | 4,5 | 7,1 | 10,8 | 13,3 | |
Znamionowe napięcie zasilania | 3-fazowe: 380V-15% do 480V +10%, 50/60Hz ±5% | |||||||
Wbudowany filtr EMC | Filtr EMC (EN61800-3 kategoria C3) | |||||||
Znamionowy prąd wejściowy (A) | 2,0 | 3,3 | 5,0 | 7,0 | 11,0 | 16,5 | 20,0 | |
Znamionowe napięcie wyjściowe *2 | 3-fazowe 380 do 480V (proporcjonalne do napięcia zasilania) | |||||||
Znamionowy prąd wyjściowy (A) | 1,5 | 2,5 | 3,8 | 5,5 | 8,6 | 13,0 | 16,0 | |
Waga | 1,5 | 2,3 | 2,4 | 2,4 | 2,4 | 4,2 | 4,2 | |
Metoda chłodzenia falownika | Chłodzenie naturalne | Wentylator wymuszający przepływ powietrza | ||||||
Hamowanie przybliżony moment w % znamionowego | Przy ustawionym krótkim czasie zatrzymywania ze zjawiskiem pracy prądnicowej silnika *3 | Około 50% | Od około 20% do 40% | Około 20% | ||||
Hamowanie napięciem DC | zależne od częstotliwości od której następuje hamowanie, siły hamowania oraz czasu hamowania |
*1- Moc silnika odpowiednia standardom 3-fazowych silników. W przypadku, kiedy wykorzystujesz silniki niestandardowe powinieneś dobierać falownik na prąd znamionowy silnika.
*2- Napięcie wyjściowe falownika zmniejsza się ze spadkiem napięcia zasilającego. Napięcie wyjściowe nigdy nie przekroczy wartości napięcia zasilającego.
*3- Moment hamujący to wartość średnia momentu hamowania przy najkrótszym czasie hamowania (zatrzymywanie od 50 Hz). To nie jest wartość ciągła tylko chwilowa - czyli nie w całym czasie hamowania jest taki moment. Moment hamujący zmniejszy się jeŜeli będzie przeprowadzane hamowanie od częstotliwości wyŜszej niŜ 50 Hz. W przypadku potrzeb uzyskania krótszych czasów hamowania - zastosuj jednostkę hamującą z rezystorem hamującym rezystor hamujący. Jednostka hamująca powinna być instalowana jedynie w przypadku konieczności skrócenia czasu hamowania.