Przykład podłączenia silnika o mocy 0,75 kW.
Diagram połączeń dla DCI-34...
(1) Tylko rozmiary FS2 i FS3 mają zaciski DC+ i BR do podłączenia zewnętrznego rezystora hamowania (opcja).
Fabryczna konfiguracja sygnałów sterujących:
1: 24 V: +24 V napięcie sterujące, maks. 100 mA
2: DII: FWD = obroty w przód (zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara)
3: DI2: REV = obroty w tył (przeciwnie względem wskazówek zegara)
4: DI3: FFl =1 stała prędkość 1 lub AI2
5: 10 V: +10 V napięcie referencyjne, maks. 10 mA
6: Ali: f-setpoint = sygnał częstotliwości zadanej (0...+10 V)
7: 0 V, potencjał odniesienia
8: A0:f-0ut= częstotliwość wyjściowa silnika (0...+10 V)
9: 0V, potencjał odniesienia
10/11: Przekaźnik: RUN = sygnał pracy (zwiemy) Dl: Wejście cyfrowe = +24 V DC
Al: Wejście analogowe = 0-10 V, 0/4-20 mA
D0: Wyjście cyfrowe = +24 V, maks. 20 mA
A0: Wyjście analogowe = 0-10 V, maks. 20 mA Funkcja i tryb pracy we/wy ustawiany jest przy pomocy parametrów konfigurowanych w przemienniku. Opis parametrów można odnaleźć w dokumentacji MN04020003Z.