Model | 055 | 075 | 110 | 150 | 220 | 300 | 370 | 450 | 550 | 750 | 900 | 1100 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
HF | HF | HF | HF | HF | HF | HF | HF | HF | HF | HF | HF | ||
Napięcie wejściowe |
3x380+415V±10% 50Hz 3x400+460V±10% 60Hz |
||||||||||||
Typ obudowy | IP20 | IP00 | |||||||||||
Napięcie wyjściowe | 3 x 380+460V (odpowiednio do poziomu napięcia wejściowego) | ||||||||||||
Częstotliwość wyjściowa | od 0.1 do 400Hz | ||||||||||||
Dokładność nastawy częstotliwości | cyfrowa ±0.01%, analogowa ±0.1% | ||||||||||||
Rozdzielczość nastawy częstotliwości | cyfrowa 0.01Hz/60Hz, analogowa fmax/1000 | ||||||||||||
Charakterystyki U/f |
Wszelkie możliwe typy, duży moment rozruchowy. (charakterystyki stałomomontowe i zmiennomomentowe) |
||||||||||||
Czas przyspieszania/zwalniania | od 0.01 do 3000sek. ustawiane indywidualnie | ||||||||||||
Moment rozruchowy | 150% lub większy | ||||||||||||
Moment hamujący | Hamowanie z odzyskiem na kondensator | około 20% | około 10 do 15% | ||||||||||
Hamowanie z odzyskiem na opornik zewnętrzny | Rezystor hamujący | Zewnętrzna jednostka BRD | |||||||||||
Hamowanie prądem stałym | Ustawiane z pulpitu sterowania |
Model | 1600 | 2200 | 2600 | |
---|---|---|---|---|
HFPE | HFPE | HFPE | ||
Maksymalna moc współpracującego silnika [kW] | Obciążenie stałomomentowe | 132 | 160 | 220 |
Obciążenie zmiennomoment. | 160 | 220 | 260 | |
Napięcie zasilania | 3x380~415V ± 10%, 50Hz ± 5% 3x400~460V ± 10%, 60Hz ± 5% | |||
Znamionowe napięcie wyjściowe | 3x380~460V (odpowiednio do poziomu napięcia wyjściowego) | |||
Znamionowy prąd wyjściowy [A] | Obciążenie stałomomentowe | 260 | 325 | 440 |
Obciążenie zmiennomoment. | 300 | 380 | 480 | |
Stopień ochrony | IP00 | |||
Częstotliwość wyjściowa | 0,1 ÷ 400Hz (opcja do 1000Hz) | |||
Charakterystyki sterowania U/f | Stało momentowe zredukowane o wykładnikach 1.5, 1.7, i 2.0 sterowanie wektorem SLV, czujnikowe i bezczujnikowe. | |||
Czasy przyspieszania i zwalniania | 0,01 ÷ 3000s | |||
Moment hamujący | Odzyskiwanie krótkookresowe |
Około 10 - 20% przy kondensatorze zwrotnym. Dodatkowe wykorzystanie urządzenia hamowania z odzyskiem. |
||
Opornikiem |
Działa poniżej częstotliwości minimalnej przy starcie lub zwalnianiu oraz w odpowiedzi na sygnał zewnętrzny (częstotliwość minimalna, częstotliwość pracy, czas i siła hamowania są nastawiane) |