Model | NFEF | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
002 | 004 | 005 | 007 | 011 | 015 | 022 | ||
Maksymalna moc współpracującego silnika (kW) | 0,2 | 0,4 | 0,55 | 0,75 | 1,1 | 1,5 | 2,2 | |
Znamionowe napięcie zasilania | 1-fazowe: 220 V-10% ÷ 240 V+5%, f= 50/60 Hz ±5% | |||||||
3-fazowe: 220 V-10% ÷ 240 V+5%, f= 50/60 Hz ±5% | ||||||||
Znamionowe napięcie wyjściowe | 3-fazowe: 200÷240 V (w powiązaniu z napięciem zasilania) | |||||||
Znamionowy prqd wejściowy (A) (jednofazowy / trójfazowy) | 3,1/1,8 | 5,8/3,4 | 6,7/3,9 | 9,0/5,2 | 11,2/3,9 | 16,0/9,3 | 22,5/13,0 | |
Znamionowy prąd wyjściowy (A) | 1,4 | 2,6 | 3,0 | 4,0 | 5,0 | 7,1 | 10,0 | |
Dopuszczalne przeciążenie prądowe | 150 % prądu znamionowego przez 60s. (raz na 10 minut) | |||||||
Moment hamujacy (%) Mzn | Bez opornika | 100 | 70 | 20 | ||||
Hamowanie prqdem stałym |
Hamowanie prądem stałym zaczyna się po zwolnieniu silnika do częstotliwości hamowania dynamicznego. Parametry hamowania ustawiane są przy pomocy pulpitu cyfrowego (częstotliwość hamowania, czas oczekiwania do rozpoczęcia hamowania oraz siła hamowania) |
Model | HFEF | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
004 | 007 | 015 | 022 | 030 | 040 | 055 | 075 | ||
Maksymalna moc współpracującego silnika (kW) | 0,4 | 0,75 | 1,5 | 2,2 | 3,0 | 4,0 | 5,5 | 7,5 | |
Znamionowe napięcie zasilania | 3-fazowe: 380 V-10% ÷ 460 V+10%, f= 50/60 Hz ±5% | ||||||||
Znamionowe napięcie wyjściowe | 3-fazowe: 380÷460 V (w powiązaniu z napięciem zasilania) | ||||||||
Znamionowy prqd wejściowy (A) (jednofazowy / trójfazowy) | 2.0 | 3.3 | 5.0 | 7.0 | 10.0 | 11,0 | 16.5 | 20.0 | |
Znamionowy prąd wyjściowy (A) | 1.5 | 2.5 | 3,8 | 5.5 | 7.8 | 8.6 | 13.0 | 16.0 | |
Dopuszczalne przeciążenie prądowe | 150 % prądu znamionowego przez 60s. (raz na 10 minut) | ||||||||
Moment hamujacy (%) Mzn | Bez opornika | 100 | 70 | 20 | |||||
Hamowanie prqdem stałym | Hamowanie prądem stałym zaczyna się po zwolnieniu silnika do częstotliwości hamowania dynamicznego. Parametry hamowania ustawiane są przy pomocy pulpitu cyfrowego (częstotliwość hamowania, czas oczekiwania do rozpoczęcia hamowania oraz siła hamowania) |