Model |
Trójfazowe HFE |
007 |
015 |
022 |
040 |
055 |
075 |
110 |
150 |
185 |
220 |
300 |
370 |
450 |
550 |
750 |
900 |
1100 |
1320 |
Maksymalna moc współpracującego silnika (kW) |
0,75 |
1,5 |
2,2 |
4,0 |
5,5 |
7,5 |
11 |
15 |
18,5 |
22 |
30 |
37 |
45 |
55 |
75 |
90 |
110 |
132 |
Znamionowe napięcie zasilania |
3-fazowe 380÷480V ±10%, f= 50/60Hz ±5% |
Znamionowe napięcie wyjściowe |
3-fazowe 380÷480V (w powiązaniu z napięciem zasilania) |
Znamionowy prąd wejściowy (A) |
2,8 |
4,2 |
5,8 |
9,5 |
13 |
18 |
25 |
35 |
42 |
53 |
64 |
83 |
99 |
121 |
164 |
194 |
239 |
286 |
Znamionowy prąd wyjściowy (A) |
2,5 |
3,8 |
5,3 |
8,6 |
12 |
16 |
23 |
32 |
38 |
48 |
58 |
75 |
90 |
110 |
149 |
176 |
217 |
260 |
Moment rozruchowy |
150% przy 0,5Hz(SLV), 150% w pobliżu 0Hz("0Hz"SLV), 100% przy 0Hz("0Hz"SLV) |
180% przy 0,5Hz(SLV), 130% w pobliżu 0Hz("0Hz"SLV), 100% przy 0Hz(V2) |
Dopuszczalne przeciążenie prądowe |
150% prądu znamionowego przez 60s, 200% przez 0,5s. |
Moment hamujący (%) Mzn |
Bez opornika |
50 |
20 |
10 |
Z opornikiem |
200 |
140 |
100 |
70 |
- |
Jednostka hamującą |
|
40-200 |
35-200 |
110-170 |
90-150 |
70-120 |
60-100 |
45-70 |
40-60 |
30-50 |
25-40 |
Hamowanie prądem stałym |
Hamowanie prądem stałym rozpoczyna się po zwolnieniu silnika do częstotliwości hamowania dynamicznego. Parametry hamowania ustawiane są przy pomocy pulpitu cyfrowego (częstotliwość hamowania, czas oczekiwania do rozpoczęcia hamowania, siła hamowania). |