Model |
HFEF2 |
007 |
015 |
022 |
040 |
055 |
075 |
110 |
150 |
185 |
220 |
300 |
370 |
450 |
550 |
750 |
900 |
1100 |
1320 |
Maksymalna moc silnika (kW) |
0,75 |
1,5 |
2,2 |
4,0 |
5,5 |
7,5 |
11 |
15 |
18,5 |
22 |
30 |
37 |
45 |
55 |
75 |
90 |
110 |
132 |
Znamionowy prąd wyjściowy (A) |
2,5 |
3,8 |
5,3 |
9 |
14 |
19 |
25 |
32 |
38 |
48 |
58 |
75 |
91 |
112 |
w fazie przygotowań |
Znamionowe napięcie zasilania |
3 ~ 380 ... 480V, +10%, -15%, 50/60 H z ±5% |
Znamionowe napięcie wyjściowe |
3 ~380 ... 480V (w powiazaniu z napieciem zasilania) |
Filtr przeciwzakłóceniowy FPFB lub BTFB |
w fazie przygotowań |
032 |
064 |
80 |
115 |
125 |
w fazie przygotowań |
Częstotliwość wyjściowa |
0.1 ...400Hz |
Dokładność regulacji częstotliwości wyjściowej |
nastawa analogowa: ± 0,2%, nastawa cyfrowa: ± 0,01% |
Rozdzielczość częstotliwości |
nastawa analogowa: maksymalna czestotliwosc/4000, nastawa cyfrowa: 0,01Hz |
Charakterystyka sterowania V/f |
U/f (stałomomentowa, zmiennomomentowa, wolna nastawa U/f), sterowanie wektorowe, wektorowe przy 0 Hz, wektorowe ze sprzeżeniem zwrotnym |
Dopuszczalne przeciążenie prądowe |
150% przez 60s, 200% przez 3s |
Czas przyspieszania / zwalniania |
0,01 - 3600 s (charakterystyka liniowa/krzywa czasu przyspieszania/zwalniania). Drugi zestaw czasów przyspieszania/zwalniania |
Moment rozruchowy |
200% przy 0,3 Hz (tryb SLV) 180% przy 0,5 Hz (tryb SLV) |
Rozdzielczość momentu napędowego |
± 0,5% momentu znamionowego przy sterowaniu wektorowym |
Hamowanie |
hamowanie odzyskowe |
obwód hamowania odzyskowego wbudowany w falownik |
zewnetrzna jednostka hamujaca |
min. rezystancja opornika hamującego Ω |
w fazie przygotowań |
70 |
50 |
50 |
24 |
24 |
20 |
n/a - zależne od parametrów zewnetrznej jednostki hamujacej |
hamowanie dynamiczne DC |
nastawiana siła hamowania, czas i czestotliwosc do załaczenia hamowania DC |
Stopień ochrony |
IP20 |
IP00 |
Waga (kg) |
3,5 |
6 |
14 |
22 |
30 |
w fazie przygotowań |