typ | SK 205E | SK215E{SH) | SK 225E (ASI) | SK 235E(SH + ASI) | |
nóżka | oznaczenie | |||||
1 | 44 | zewnętrzne zasilanie 24 V | |||
2 ! 44/84 i | zewnętrzne zasilanie 24 V | interfejs AS+, AS- | |||
3 1 40 | GND (masa sygnałów cyfrowych) | ||||
4 | 40/85 | GND | interfejs AS- | ||
5 | 21 | DIN1, wejście cyfrowe 1 | |||
6 | 22 | DIN2, wejście cyfrowe 2 | |||
7 | | 23 | DIN3, wejście cyfrowe 3 | |||
8 | 24/89 | DIN4, wejście cyfrowe 4 | 24V SH. Safe stop | DIN4, wejście cyfrowe 4 | 24V SH, Safe stop |
9 | 40/88 | GND | GND SH | GND | GND SH |
10 | 1 | DO 1, wyjście cyfrowe 1 | |||
11 | 40 | GND | |||
12 | 77 | SYS+, magistrala systemowa | ||||
13 ! 78 | SYS-, magistra]a systemowa | ||||
14 | - | — | |||
15 | 79 | MB+. sterowanie hamulcem elektromagnetycznym (zasilanie cewki) | |||
16 | 80 | MB-, sterowanie hamulcem elektromagnetycznym (zasilanie cewki) | |||
17 I 38 | TF+, wejście sygnałów z czujnika temperatury (termistora) silnika | ||||
-1- 18 39 | TF-, wejście sygnałów z czujnika temperatury (termistora) silnika |
oznaczenie nazwa | funkcja [ustawienie fabryczne]] | dane | opis/zalecane okablowanie | parametr | ||||
SK 205E, SK 215E, SK 225E, SK 235E | ||||||||
44 24V | zewnętrzne zasilanie 24 V | 18...30VDC -/+0% 200...800 mA zależnie od obciążenia falownika, stanu jego wejść/wyjść i zainstalowanych opcji | Zewnętrzne napięcie zasilające moduł sterujący falownika i wyjście DOI Modele SK 225/235E wyposażone w interfejs AS-I (żółty kabel) są zasilane z tego interfejsu | - | ||||
40 GND | masa sygnałów cyfrowych | - | ||||||
21 DIN1 | we cyfrowe 1 [włącz w prawo] | Wejście cyfrowe wg normy EN61131-2, Typ 1 stan niski: 0-5 V (-9.5 kO) stan wysoki: 15-30 V (-2,5-3,5 kQ) Pojemność wejściowa: We 1 + 4 = 10 nF We2 + 3= 1,2 nF Czas skanowania: ims Czas reakcji: >4 ms | P420 [01] | |||||
22 DIN2 | We cyfrowe 2 [wta.cz v»' lewol | P420 [02] | ||||||
23 DIN3 | we cyfrowe 3 [ustaw bit 0] | P420 [03] | ||||||
24 DIN4 | * *_ we cyfrowe 4 [stała częstotliwość 1, P429] | P420 [04] | ||||||
1 D01 | wy 1 [bez funkcji] | wyjście cyfrowe 18-30 V, każde do 24 V VI max 200 mA max obciążenie 100 kO | Do wykorzystania w systemie sterowania Wyjścia D01 nie wolno obciążać w modelach SK 225/235E wyposażonych w interfejs AS-l (żółty kabel) ponieważ obciążenie interfejsu mogłoby okazać się za duże | P434 | ||||
38 TF+ | wejście termi stora | - | Termistor monitorujący temperaturę silnika Jeśli falownik nie jest zamontowany na silniku, termistor musi być podłączony ekranowanym kablem | - | ||||
39 TF- | wejście termi stora | |||||||
77 SYS+ | magistrala systemowa | Magistrala systemowa może obsłużyć do 4 falowników SK 200E Adresy = 32/34/36/38 | Wewnętrzna magistrala systemowa do komunikacji z opcjonalnymi modułami i innymi falownikami Więcej informacji w podręczniku BU 0250 | P509/510 P514/515 | ||||
78 SYS- | magistrala systemowa | |||||||
79 MB+ | sterowanie hamulcem el-maq. | Napięcie: Sieć Hamowanie 115/230 V 105V= 400 V- 180V= 460/480 V- 205 V= Max prąd 0,5 A | Napięciem generowanym na zaciskach MB+/MB- falownik kontroluje hamulec elektro-mechaniczny. Napięcie to zależy od zasilania falownika. Napięcie cewki hamulca musi być brane pod uwagę podczas selekcjonowania modelu. (UWAGA: funkcja identyczna z P434=1) | P107, P114, P505 | ||||
80 MB- | sterowanie hamulcem el-mag. | |||||||
Dodatkowo d | amodeliSK215EiSK 235E | |||||||
89 24V SH | wyzwalanie Safe stop | 18...30V, co najmniej 120-150 mA | wejście odporne na uszkodzenia | - | ||||
88 GND SH | masa sygnału wyzwalania Safe stop | cyfrowe 0 V (potencjał odniesienia) |