Klasa napięcia |
1-faz. 230 V |
Model falownika CIMR-VCBA *1 |
0001 |
0002 |
0003 |
0006 |
0010 |
0012 |
00018 *6 |
Falownik - wyjście |
Moc silnika kW przy normalnej pracy *2 |
0.18 |
0.37 |
0.75 |
1.1 |
2.2 |
3.0 |
— |
Moc silnika kW przy ciężkiej pracy *2 |
0.1 |
0.18 |
0.55 |
0.75 |
1.5 |
2.2 |
4.0 |
Prąd wyjściowy przy normalnej pracy [A] *3 |
1.2 |
1.9 |
3.3 |
6 |
9.6 |
12 |
— |
Prąd wyjściowy przy ciężkiej pracy [A] |
0.8 *4 |
1.6 *4 |
3.0 *4 |
5.0 *4 |
8.0 *5 |
11.0 *5 |
17.5 *5 |
Przeciążenie |
125% dla 60 sek. normalnej pracy, 150 % dla 60 sek. przy ciężkiej pracy znamionowego prądu wyjściowego z falownika |
Znamionowa moc wyjściowa przy normalnej pracy [kVA]* |
0.5 |
0.7 |
1.3 |
2.3 |
3.7 |
4.6 |
8.0 |
Znamionowa moc wyjściowa przy ciężkiej pracy [kVA]* |
0.3 |
0.6 |
1.1 |
1.9 |
3.0 |
4.2 |
6.7 |
Max. napięcie wyjściowe |
3-faz. 200 to 240 V (proporcjonalne do napięcia wejściowego) |
Max. częstotliwość wyjściowa |
400 Hz |
Falownik - wejście |
Znamionowe napięcie wejściowe |
1-faz. 200 to 240 V, -15% to +10% |
Znamionowa częstotliwość wejściowa |
50/60 Hz, ±5% |
* w oparciu na napięciu wejściowym 220 V |
Klasa napięcia |
3-faz. 200 V |
Model falownika CIMR-VC2A |
0001 |
0002 |
0004 |
0006 |
0010 |
0012 |
0020 |
0030 |
0040 |
0056 |
0069 |
Falownik - wyjście |
Moc silnika kW przy normalnej pracy *2 |
0.18 |
0.37 |
0.75 |
1.1 |
2.2 |
3.0 |
5.5 |
7.5 |
11.0 |
15.0 |
18.5 |
Moc silnika kW przy ciężkiej pracy *2 |
0.1 |
0.2 |
0.4 |
0.75 |
1.5 |
2.2 |
4.0 |
5.5 |
7.5 |
11.0 |
15.0 |
Prąd wyjściowy przy normalnej pracy [A] *3 |
1.2 |
1.9 |
3.5 |
6.0 |
9.6 |
12.0 |
19.6 |
30.0 |
40.0 |
56.0 |
69.0 |
Prąd wyjściowy przy ciężkiej pracy [A] |
0.8 *4 |
1.6 *4 |
3.0 *4 |
5.0 *4 |
8.0 *5 |
11.0 *5 |
17.5 *5 |
25.0 *5 |
33.0 *5 |
47.0 *5 |
60.0 *5 |
Przeciążenie |
120% dla 60 sek. przy normalnej pracy, 150% dla 60 sek. przy ciężkiej pracy znamionowego prądu wyjściowego z falownika |
Znamionowa moc wyjściowa przy normalnej pracy [kVA] * |
0.5 |
0.7 |
1.3 |
2.3 |
3.7 |
4.6 |
7.5 |
11.4 |
15.2 |
21.3 |
26.3 |
Znamionowa moc wyjściowa przy ciężkiej pracy [kVA] * |
0.3 |
0.6 |
1.1 |
1.9 |
3.0 |
4.2 |
6.7 |
9.5 |
12.6 |
17.9 |
22.9 |
Max. napięcie wyjściowe |
3-faz. 200 do 240 V (proporcjonalne do napięcia wejściowego) |
Max. częstotliwość wyjściowa |
400 Hz |
Falownik - wejście |
Znamionowe napięcie wejściowe |
3-faz. 200 do 240 V, -15% to +10% |
Znamionowa częstotliwość wejściowa |
50/60 Hz, ±5% |
* w oparciu na napięciu wejściowym 220 V |
Klasa napięcia |
3-faz. 400 V |
Model falownika CIMR-VC4A |
0001 |
0002 |
0004 |
0005 |
0007 |
0009 |
0011 |
0018 |
0023 |
0031 |
0038 |
Falownik - wyjście |
Moc silnika kW przy normalnej pracy *2 |
0.37 |
0.75 |
1.5 |
2.2 |
3.0 |
4.0 |
5.5 |
7.5 |
11 |
15.0 |
18.5 |
Moc silnika kW przy ciężkiej pracy *2 |
0.18 |
0.37 |
0.75 |
1.5 |
2.2 |
3.0 |
4.0 |
5.5 |
7.5 |
11.0 |
15.0 |
Prąd wyjściowy przy normalnej pracy [A] *3 |
1.2 |
2.1 |
4.1 |
5.4 |
6.9 |
8.8 |
11.1 |
17.5 |
23.0 |
31.0 |
38.0 |
Prąd wyjściowy przy ciężkiej pracy [A] *5 |
1.2 |
1.8 |
3.4 |
4.8 |
5.5 |
7.2 |
9.2 |
14.8 |
18.0 |
24.0 |
31.0 |
Przeciążenie |
120% dla 60 sek. przy normalnej pracy, 150% dla 60 sek. przy ciężkiej pracy znamionowego prądu wyjściowego z falownika |
Znamionowa moc wyjściowa przy normalnej pracy [kVA] * |
0.9 I |
1.6 |
3.1 |
4.1 |
5.3 |
6.7 |
8.5 |
13.3 |
17.5 |
23.6 |
29.0 |
Znamionowa moc wyjściowa przy ciężkiej pracy * |
0.9 |
1.4 |
2.6 |
3.7 |
4.2 |
5.5 |
7.0 |
11.3 |
13.7 |
18.3 |
23.6 |
Max. napięcie wyjściowe |
3-faz. 380 to 480 V (proporcjonalne do napięcia wejściowego) |
Max. częstotliwość wyjściowa |
400 Hz |
Falownik - wejście |
Znamionowe napięcie wejściowe |
3-faz. 380 to 480 V, -15% to +10% |
Znamionowa częstotliwość wejściowa |
50/60 Hz, ±5% |
* w oparciu na napięciu wejściowym 400 V |
*1 Drives with a single-phase power supply input have three-phase output. Single-phase motors cannot be used.
*2 The motor capacity (kW) refers to a YASKAWA 4-pole, 60 Hz, 200 V motor. The rated output current of the drive output amps should be equal to or greater than the motor rated current.
*3 at 2 kHz carrier frequency without derating
*4 at 10 kHz carrier frequency without derating
*5 at 8 kHz carrier frequency without derating
*6 only heavy duty available