Budowa falownika
1 Oznaczenie rodzaju przełczania
2 Skrzynka przyłączeniowa
3 Złącze wtykowe jednostki przyłączeniowej z przetwornikiem
4 Pokrywa skrzynki przyłączowej
5 Jednostka przyłączeniowa z zaciskami
6 Listwa zaciskowa elektroniki X2
7 Przyłącze cewki hamulcowej (X3)
Przy silnikach bez hamulca: Przyłączenie wewnętrznego opornika hamowania BW1/BW2 (seryjnie)
8 Przyłączenie do sieci L1, L2, L3 (X3) (dostosowane do 2 x 4mm2)
9 Wkręty do przyłączenia PE y
10 Dławiki kablowe MM03B-MM15B: (2 x PG11 i 2 x PG16 / od początku 2000, 2 x M16 i 4 x M25)
(na rys. nie wszystkie widoczne)MM22B-MM30B:(4 x PG11 i 4 x PG16 / od początku 2000, 4 x M16 i 4 x M25)
11 Tabliczka identyfikacyjna elektroniki
12 Pokrywa ochronna elektroniki przetwornika
13 Potencjometr wartości zadanej f1 (niewidoczny),
dostępny od górnej strony pokrywy skrzynki przyłączowej przez dławik PG
14 Przełącznik wartości zadanej f2 (zielony)
15 Przełącznik t1 przebiegu liniowego integratora (biały)
16 Przełącznik DIP S1 do nastawiania adresu magistrali Bus, zabezpieczenia silnika, hamowania DC, częstotliwości PWM
17 LED stanu (widoczna od górnej strony pokrywy skrzynki przyłączowej, patrz .LED stanu. )
18 Zaciski do przyłączenia TH (układ zacisków różni się w zależno.ci od wielkości MOVIMOT®)