Ostrzeżenie | Błąd | Opis |
A2A1 | 2281 | Ostrzeżenie: Kalibracja prądu zostanie przeprowadzona podczas następnego uruchomienia. Błąd: Błąd pomiaru fazy prądu wyjściowego |
A2B1 | 2310 | Przetężenie. Prąd wyjściowy przekracza wewnętrzny limit. Przyczyną może być błąd doziemienia lub utrata fazy. |
A2B3 | 2330 | Zwarcie doziemne. Zwykle zwarcie doziemne w silniku lub kablu silnika jest powodowane przez asymetrię obciążenia |
A2B4 | 2340 | Zwarcie. W silniku lub jego kablu występuje zwarcie. |
3130 | Utrata fazy wejściowej. Występuje oscylacja napięcia pośredniego obwodu DC. | |
3181 | Połączenie krzyżowe. Nieprawidłowe podłączenie kabli zasilania i silnika. | |
A3A1 | 3210 | Przepięcie obwodu DC. W pośrednim obwodzie DC występuje przepięcie. |
A3A2 | 3220 | Niewystarczające napięcie obwodu DC. W pośrednim obwodzie DC jest za małe napięcie. |
3381 | Utrata fazy wyjściowej. Do silnika nie są podłączone wszystkie trzy fazy. | |
A5A0 | 5091 | Bezpieczne wyłączanie momentu (STO). Funkcja Bezpieczne wyłączanie momentu (STO) jest włączona. |
AFF6 | Bieg identyfikacyjny. Bieg identyfikacyjny silnika zostanie przeprowadzony przy następnym uruchomieniu. | |
FA81 | Bezpieczne wyłączanie momentu 1. Obwód 1 funkcji Bezpiecznego wyłączenia momentu jest uszkodzony | |
FA82 | Bezpieczne wyłączanie momentu 2. Obwód 1 funkcji Bezpiecznego wyłączenia momentu jest uszkodzony |