Model | Jednofazowe NFE- | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
002 | 004 | 005 | 007 | 011 | 015 | 022 | ||
Maksymalna moc współpracującego silnika (kW) | 0,2 | 0,4 | 0,55 | 0,75 | 1,1 | 1,5 | 2,2 | |
Napięcie zasilania | 1-fazowe: 200~240V ± 10%, 50Hz ± 5% | |||||||
Znamionowe napięcie wyjściowe | 3-fazowe: 200~240V | |||||||
Znamionowy prąd wejściowy (A) | 3,5 | 5,8 | 6,7 | 9,0 | 11,2 | 17,5 | 24,0 | |
Znamionowy prąd wyjściowy (A) | 1,6 | 2,6 | 3,0 | 4,0 | 5,0 | 8,0 | 11,0 | |
Częstotliwość wyjściowa | 0,5 ÷ 360Hz | |||||||
Dokładność regulacji częstotliwości wyjściowej | W przypadku cyfrowego zadawania częstotliwości ± 0,01% W przypadku analogowego zadawania częstotliwości ± 02% | |||||||
Rozdzielczość częstotliwości | W przypadku cyfrowego zadawania częstotliwości - 0,1 Hz W przypadku analogowego zadawania częstotliwości - fmax/1000 | |||||||
Charakterystyki sterowania U/f | Stało momentowa lub o momencie zredukowanym oraz sterowanie wektorowe (SLV) | |||||||
Dopuszczalne przeciążenie prądowe | 150% prądu znamionowego przez 60s | |||||||
Czasy przyspieszania i zwalniania | Od 0,1 sek. do 3000 sek. Przyspieszanie (zwalnianie) odbywać się może w sposób liniowy lub nieliniowy. Dostępny jest drugi zestaw czasów przyspieszania i zwalniania. | |||||||
Moment rozruchowy przy włączonym SLV | 200% momentu znamionowego lub więcej | |||||||
Rodzaj hamowania | Bez opornika | ~100% momentu znamionowego | ~70% | ~20% | ||||
Z opornikiem | ~150% momentu znamionowego | ~100% | ||||||
Prądem stałym | Hamowanie prądem stałym rozpoczyna się po osiggnięciu przez silnik zadanej częstotliwości minimalnej. Parametry hamowania można ustalić z lokalnego pulpitu (częstotliwość minimalną, czas oraz siłę hamowania) | |||||||
Stopień ochrony | IP20 |
Model | Trójfazowe HFE- | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
004 | 007 | 015 | 022 | 030 | 040 | 055 | 075 | ||
Maksymalna moc współpracującego silnika (kW) | 0,4 | 0,75 | 1,5 | 2,2 | 3,0 | 4,0 | 5,5 | 7,5 | |
Napięcie zasilania | 3-fazowe: 380~460V ± 10%, 50Hz± 5% | ||||||||
Znamionowe napięcie wyjściowe | 3-fazowe: 380~460V | ||||||||
Znamionowy prąd wejściowy (A) | 2,0 | 3,3 | 5,0 | 7,0 | 10,0 | 11,0 | 16 | 19 | |
Znamionowy prąd wyjściowy (A) | 1,5 | 2,5 | 3,8 | 5,5 | 7,8 | 8,6 | 13 | 16 | |
Częstotliwość wyjściowa | 0,5 ÷ 360Hz | ||||||||
Dokładność regulacji częstotliwości wyjściowej |
W przypadku cyfrowego zadawania częstotliwości ± 0,01% W przypadku analogowego zadawania częstotliwości ± 02% |
||||||||
Rozdzielczość częstotliwości |
W przypadku cyfrowego zadawania częstotliwości - 0,1 Hz W przypadku analogowego zadawania częstotliwości - fmax/1000 |
||||||||
Charakterystyki sterowania U/f | Stało momentowa lub o momencie zredukowanym oraz sterowanie wektorowe (SLV) | ||||||||
Dopuszczalne przeciążenie prądowe | 150% prądu znamionowego przez 60s | ||||||||
Czasy przyspieszania i zwalniania |
Od 0,1 sek. do 3000 sek. Przyspieszanie (zwalnianie) odbywać się może w sposób liniowy lub nieliniowy. Dostępny jest drugi zestaw czasów przyspieszania i zwalniania. |
||||||||
Moment rozruchowy przy włączonym SLV | 200% momentu znamionowego lub więcej | 180% lub więcej | |||||||
Rodzaj hamowania | Bez opornika | ~100% | ~70% | ~20% | ~20% ÷ 40% | ||||
Z opornikiem | ~150% | ~100% | ~80% | ||||||
Prądem stałym | Hamowanie prądem stałym rozpoczyna się po osiggnięciu przez silnik zadanej częstotliwości minimalnej. Parametry hamowania można ustalić z lokalnego pulpitu (częstotliwość minimalng, czas oraz siłę hamowania) | ||||||||
Stopień ochrony | IP20 |