Dwa algorytmy pracy:
- IFD - sterowanie U/f do zastosowań w większości aplikacji
- VTC - bezczujnikowe sterowanie wektorowe
- Wbudowane filtry przeciwzakłóceniowe zapewniające zgodność z normą EN61800-3
- Nie wymagany stycznik na wejściu (IEC 22G/109/NP; IEC61800-5)
- Niewielkie rozmiary
- Inteligentny system chłodzenia
- Wbudowany chopper hamowania dla falowników do rozmiaru S30
- Niski poziom hałasu przy częstotliwości nośnej do 16kHz (algorytm IFD, LIFT)
- Wejście pomiarowe temperatury silnika (PTC)
- Proste uruchomienie z programowalnymi parametrami dla większości aplikacji
- Panel sterujący z 11 klawiszami i dużym wyświetlaczem (opcja)
- Regulacja częstotliwości wyjściowej od 0 do 800 Hz (150Hz dla VTC software)
- Przy uszkodzeniu zasilania kontrolowane sprowadzenie prędkości do zera (RPM=0)
- Funkcja Master - Slave przydatna przy pracy kilku silników sprzężonych na jednym wale
- Automatyczna kalibracja dla rozpoznania parametrów silnika (autotuning)
- Przeciążalność maksymalna 200%
- Regulator PID
- Programowalne częstotliwości zabronione
- Wbudowany potencjometr cyfrowy
- Wbudowany wielofunkcyjny tester
- Historia alarmów
- Wewnętrzne zabezpieczenie termiczne silnika
- Automatyczne hamowanie prądem stałym (DC)
- Programowalny czas rozruchu i czas hamowania
- Sprzężenie z prądnicy tachometrycznej lub enkodera
- 8 programowalnych wejść
- 4 programowalne wejścia analogowe 0-10VDC, 0(4)-20mA
- 2 programowalne wyjścia przekaźnikowe
- 1 wyjście o.c. (otwarty kolektor)
- Napięcia pomocnicze 24VDC, 10VDC
- 2 programowalne wyjścia analogowe 0-10VDC, 0(4)-20mA
- Interfejs szeregowy RS485 z protokółem MODBUS RTU