Forum falowników

 www.falowniki.info

KOD ALARM PRZYCZYNA CO ZROBIĆ
A2001 OVERCURRENT (programowalna funkcja błędu 1610) Regulator ograniczenia prądu wyjściowego jest aktywny. Sprawdzić obciążenie silnika. Sprawdzić czas przyspieszania {2202 i 2205). Sprawdzić silnik i kable silnika (także zgodność faz). Sprawdzić warunki otoczenia. Obciążalność maleje, jeżeli temperatura w miejscu instalacji przekracza 40°C. Patrz sekcja Obniżenie parametrów znamionowych na stronie 110.
A2002 OVERVOLTAGE (programowalna funkcja btędu 1610) Regulator przepięcia na szynie DC jest aktywny. Sprawdzić czas hamowania (2203 and 2206). Sprawdzić sieć zasilającą pod kątem występowania przepięć statycznych lub przejściowych.
A2003 UNDERYOLTAGE (programowalna funkcja btędu 1610) Regulator zbyt niskiego napięcia szyny DC jest aktywny. Sprawdzić zasilanie.
A2004 DIRLOCK Zmiana kierunku nie jest dozwolona. Sprawdzić ustawienia parametru 1003 DIRECTION.
A2006 AM LOSS (programowalna funkcja błędu 3001, 3021) Sygnał wejścia analogowego AU spadł poniżej limitu ustalonego przez parametr 3021 Ali FAULT LIMIT. Sprawdzić ustawienia parametrów funkcji błędów. Sprawdzić poziom analogowego sygnału sterującego. Sprawdzić połączenia.
A2009 DEVICE OVERTEMP Temperatura IGBT przemiennika jest nadmierna. Limit alarmu wynosi 120fC. Sprawdzić warunki otoczenia. Zobaczyć także Obniżenie parametrów znamionowych na stronie 110. Sprawdzić przepływ powietrza i działanie wentylatora. Sprawdzić moc silnika w porównaniu do przemiennika.
A2010 MOTOR TEMP (programowalna funkcja błędu 3005..3009) Temperatura silnika jes: za wysoka spowodowana zbył dużym obciążeniem, niewystarczająca, mocą silnika, nieodpowiednim chłodzeniem lub błędnymi danymi u ruchom ie nl o wy m I. Sprawdzić dane znamionowe silnika, obciążenie i ch lodzenie. Sprawdzić dane uruchomieniowe. Sprawdzić parametry funkcji błędów. Pozwolić silnikowi schłodzić się. Zapewnić właściwe chłodzenie silnika: sprawdzić wentylator chłodzący. wyczyścić powierzchnie chłodzące, itd.
A2011 UNDERLOAD (programowalna funkcja błędu 3013-..3015) Obciążenie sinika jest zbyt małe z powodu np. zerwania mechanizmu w urządzeniu napędzanym. Sprawdzić usterkę w napędzanym urządzeniu. Sprawdzić parametry funkcji błędów. Sprawdzić moc silnika w porównaniu do jednostki mocy.
A2012 MOTOR STALL (programowalna funkcja błędu 3010...3012) Silnik pracuje w obszarze utyku z powodu np. wzrostu obciążenia lub niewystarczającej mocy silnika. Sprawdzić obciążenie silnika i parametry znamionowe przemiennika. Sprawdzić parametry funkcji błędów.
A2013 AUTORESET Automatyczne kasowanie alarmu Sprawdzić grupę par. 31 KASOWANIE AUTOMATYCZNE .
A2017 OFF BUTTON Nadana została komenda stop napędu z panelu sterowania gdy aktywna jest blokada sterowania lokalnego Wyłączć blokadę sterowania lokalnego poprzez parametr 1606 LOCAL LOCK i ponowić próbę.
A202 3 EMERGENCY STOP Przemiennik otrzymał komendę stop bezpieczeństwa, czasy stopu są zgodne z czasami zdefiniowanymi w parametrze 2208 EM DEC TIME. Sprawdzić czy bezpieczne jest kontynuowanie pracy. Ustawić przycisk stopu bezpieczeństwa w pozycji normalnej.
A2026 INPUT PHASE LOSS (programowalna funkcja błędu 3016) Napięcie w pośrednim obwodzie DC waha się z powodu utraty fazy zasilającej lub przepalenia bezpiecznika. Alarm jest generowany gdy wahania napięcia DC przekraczają 14% znamionowego napięcia DC. Sprawdzić bezpieczniki linii zasilającej. Sprawdzić niezrownoważenie zasilania. Sprawdzić parametry funkcji błędów.

KOD ALARMU PRZYCZYNA CO ZROBIĆ
A5011 Przemiennik sterowany jest z innego źródła. Przełączyć przemiennik w tryb sterowania lokalnego.
A5012 Wirowanie w wybranym kierunku jest zablokowane. Umożliwić zmianę kierunku wirowania. Patrz parametr 1003 DIRECTION.
AS013 Panel sterowania jest zablokowany ponieważ aktywna jest blokada wykonania polecenia Start. Wyłączyć blokadę polecenia start i spróbować ponownie. Patrz parametr 2108 START INHIBIT.
A5014 Panel sterowania jest zablokowany z powodu błędu przemiennika. Skasować błąd przemiennika i spróbować ponownie.
A5013 Panel sterowania jest zablokowany ponieważ aktywna jest blokada tryOu lokalnego. Wyłączyć blokadę trybu lokalnego i spróbować ponownie. Patrz parametr 1606 LOCAL LOCK.
A5019 Zabronione wpisanie wart. niezerowej Dozwolone jest tylko kasowanie pararn.
A5022 Parametr jest zabezpieczony przed zapisem. Wartość parametru tylko do odczytu i dlatego nie może zostać zmieniona.
A5023 Zmiana parametru nie jest dozwolona podczas biegu przemiennika. Zatrzymać przemiennik i zmienić wartość parametru.
A5024 Przemiennik wykonuje zadanie. Poczekać do zakończenia zadania.
A5026 Wartość osiągnęła lub jest poniżej min. limitu. Skontaktować się z lok. przedstawicielem ABB.
A5027 Wartość osiągnęła lub jest powyżej maks. limitu. Skontaktować się z lok. przedstawicielem ABB.
A5028 Błędna wartość. Skontaktować się z lok. przedstawicielem ABB.
A5029 Pamięć nie jest gotowa. Spróbować ponownie
A5030 Błędne żądanie Skontaktować się z lok. przedstawicielem ABB.
A5031 Przemiennik nie jest gotowy do pracy, np. z powodu niskiego napięcia DC. Sprawdzić zasilanie przemiennika.
A5032 Błąd parametru Skontaktować się z lok. przedstawicielem ABB.


WebSystem  tel. 048 383.01.44   | wortal-> www.falowniki.pl | forum-> www.falowniki.info | porównaj-> www.falowniki.com.pl

Warto zobaczyć

Giełda falowników

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW EVF9335-EVV030

Więcej…

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Więcej…

Softstart eTran 11kW SET500-11

Softstart eTran 11kW SET500-11 

Więcej…

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Więcej…
dobór falowniki Wortal napędów energoelektronicznych www.falowniki.pi . Napędy energoelektroniczne do regulacji prędkości obrotowej silników elektrycznych.

Copyright © 2010 www.falowniki.pl