KOD |
ALARM |
PRZYCZYNA |
CO ZROBIĆ |
A2001 |
OVERCURRENT (programowalna funkcja błędu 1610) |
Regulator ograniczenia prądu wyjściowego jest aktywny. |
Sprawdzić obciążenie silnika. Sprawdzić czas przyspieszania {2202 i 2205). Sprawdzić silnik i kable silnika (także zgodność faz). Sprawdzić warunki otoczenia. Obciążalność maleje, jeżeli temperatura w miejscu instalacji przekracza 40°C. Patrz sekcja Obniżenie parametrów znamionowych na stronie 110. |
A2002 |
OVERVOLTAGE (programowalna funkcja btędu 1610) |
Regulator przepięcia na szynie DC jest aktywny. |
Sprawdzić czas hamowania (2203 and 2206). Sprawdzić sieć zasilającą pod kątem występowania przepięć statycznych lub przejściowych. |
A2003 |
UNDERYOLTAGE (programowalna funkcja btędu 1610) |
Regulator zbyt niskiego napięcia szyny DC jest aktywny. |
Sprawdzić zasilanie. |
A2004 |
DIRLOCK |
Zmiana kierunku nie jest dozwolona. |
Sprawdzić ustawienia parametru 1003 DIRECTION. |
A2006 |
AM LOSS (programowalna funkcja błędu 3001, 3021) |
Sygnał wejścia analogowego AU spadł poniżej limitu ustalonego przez parametr 3021 Ali FAULT LIMIT. |
Sprawdzić ustawienia parametrów funkcji błędów. Sprawdzić poziom analogowego sygnału sterującego. Sprawdzić połączenia. |
A2009 |
DEVICE OVERTEMP |
Temperatura IGBT przemiennika jest nadmierna. Limit alarmu wynosi 120fC. |
Sprawdzić warunki otoczenia. Zobaczyć także Obniżenie parametrów znamionowych na stronie 110. Sprawdzić przepływ powietrza i działanie wentylatora. Sprawdzić moc silnika w porównaniu do przemiennika. |
A2010 |
MOTOR TEMP (programowalna funkcja błędu 3005..3009) |
Temperatura silnika jes: za wysoka spowodowana zbył dużym obciążeniem, niewystarczająca, mocą silnika, nieodpowiednim chłodzeniem lub błędnymi danymi u ruchom ie nl o wy m I. |
Sprawdzić dane znamionowe silnika, obciążenie i ch lodzenie. Sprawdzić dane uruchomieniowe. Sprawdzić parametry funkcji błędów. Pozwolić silnikowi schłodzić się. Zapewnić właściwe chłodzenie silnika: sprawdzić wentylator chłodzący. wyczyścić powierzchnie chłodzące, itd. |
A2011 |
UNDERLOAD (programowalna funkcja błędu 3013-..3015) |
Obciążenie sinika jest zbyt małe z powodu np. zerwania mechanizmu w urządzeniu napędzanym. |
Sprawdzić usterkę w napędzanym urządzeniu. Sprawdzić parametry funkcji błędów. Sprawdzić moc silnika w porównaniu do jednostki mocy. |
A2012 |
MOTOR STALL (programowalna funkcja błędu 3010...3012) |
Silnik pracuje w obszarze utyku z powodu np. wzrostu obciążenia lub niewystarczającej mocy silnika. |
Sprawdzić obciążenie silnika i parametry znamionowe przemiennika. Sprawdzić parametry funkcji błędów. |
A2013 |
AUTORESET |
Automatyczne kasowanie alarmu |
Sprawdzić grupę par. 31 KASOWANIE AUTOMATYCZNE . |
A2017 |
OFF BUTTON |
Nadana została komenda stop napędu z panelu sterowania gdy aktywna jest blokada sterowania lokalnego |
Wyłączć blokadę sterowania lokalnego poprzez parametr 1606 LOCAL LOCK i ponowić próbę. |
A202 3 |
EMERGENCY STOP |
Przemiennik otrzymał komendę stop bezpieczeństwa, czasy stopu są zgodne z czasami zdefiniowanymi w parametrze 2208 EM DEC TIME. |
Sprawdzić czy bezpieczne jest kontynuowanie pracy. Ustawić przycisk stopu bezpieczeństwa w pozycji normalnej. |
A2026 |
INPUT PHASE LOSS (programowalna funkcja błędu 3016) |
Napięcie w pośrednim obwodzie DC waha się z powodu utraty fazy zasilającej lub przepalenia bezpiecznika. Alarm jest generowany gdy wahania napięcia DC przekraczają 14% znamionowego napięcia DC. |
Sprawdzić bezpieczniki linii zasilającej. Sprawdzić niezrownoważenie zasilania. Sprawdzić parametry funkcji błędów. |